Prince Nico sings of Mothers

ƇƟƝŇƸƇƮĦƟƟƘ 

offers all you mothers this anthem today.
Pure poetry from the Motherland.
Get your pidgin on.
Enjoy.

Prince Nico Mbarga with Rocafil Jazz 1976

Sweet Mother
Sweet mother I no go forget you
for the suffer wey you suffer for me.

Sweet mother I no go forget you
for the suffer wey you suffer for me.

When I dey cry, my mother go carry me – she go say,
my pikin, wetin you dey cry ye, ye,
stop stop –  stop stop –  make you no cry again oh.

When I won’t sleep, my mother go pet me,
she go lie me well well for bed,
she cover me clothes, sing me to sleep,
sleep sleep my pikin oh.

When I get hungry, my mother go run a corner.
she go find me something when I go chop oh.

Sweet mother – sweet mother oh…

When I dey sick, my mother go cry, cry, cry,
she go say instead when I go die make she die.

She go beg God,
God help me, God help me, my pikin oh.

If I no sleep, my mother no go sleep,
if I no chop, my mother no go chop, she no dey tire

Sweet mother I never forget you
suffer wey you suffer for me yeah yeah
Sweet mother – sweet mother oh eh…

(musical interlude)

And if I forget you,
therefore I forget my life and the air I breathe.

And then on to you men,
forget, verily, forget your mother,

for if you forget your mother you’ve lost your life.

[repeat verses]

(musical interlude)

You fit get another wife, you fit get another husband,
but you fit get another mother?  No!

Leave a Reply

